TOPIK

30 CHALLENGES

1) - Lagu yang menggambarkan diri anda
2) - Movie pertama buat anda menangis
3) - Aku cantik!
4) - Boyfriend kaki kikis.
5) - Cara elak main kayu tiga
6) - 3 perangai paling buruk anda
7) - 3 perangai baik anda
8) - pergaduhan paling teruk yang pernah anda alami
9) - Perigi Cari Timba
10) - Tips gemuk
11) - [Gambar] Make-over diri sendiri
12) - Tips pertama kali melawat rumah bakal mertua.
13) - Mengenali hati budi perempuan.
14) - Pengalaman paling horrible!
15) - anda menang Rm1 Juta & wajib habiskan dalam 24 jam.
16) - First Love.
17) - Bilik idaman
18) - Tidur subuh bangun tengahari.
19) - Jenis manusia yang menarik perhatian anda
20) - kenderaan idaman
21) - Kawan Makan Kawan!
22) - tarikh-tarikh penting dalam hidup anda
23) - dream wedding
24) - tempat yang paling anda gemari untuk makan
25) - karakter impianku!
26) - 15 fakta tentang anda ; tersurat & tersirat.
27) - [Gambar] Mix & match baju lama koleksi sendiri
28) - hobi paling sia-sia
29) - siapa anda 10 tahun akan datang?
30) - lelaki idaman


Thank Q
Friday, November 15, 2013

Karakter impianku!

masa zaman sekolah menengah aku ada impian yang sangat poyo iaitu menjadikan diri ini sangat cool sehingga lelaki pun jeles dengan aku. aku pun tak pasti cool macam mana tapi aku harap diri aku menjadi se'cool Avril Lavigne pada masa itulah (2003) ataupun macam Ayu Ratna vokalis band Garasi, bukanlah nak macam Avril yang sekarang, pinky-pinky siap pakai skirt erghh bikin gua pening saja.
avril

Ayu Ratna, Band Garasi


biasa lah, budak-budak baru nak up memang macam tu. hehe.

masa tu aku teringin nak :

1) ada gaya yang cool
2) main gitar
3) ada motor sendiri
4) ada boyfriend gaya bad boy (ahaks jadahnya)
5) style rambut yang boyish tapi menarik
6) orang pandang aku orang takut nak buat lawak dengan aku.

pergh masa tu aku rasa kalau aku boleh tekel semua karakter ni aku cool habis.

tu lah aku cakap bebudak baru nak up memang fikir mengarut. tapi budak zaman sekarang lagi teruk dari aku. hahaha.

sekarang bila aku fikir balik, hmmmmm, jadi diri sendiri lebih baik.

sekian, impian aku yang terkantoi. kih kih kih.

0 taipan keyboard: